Meie kliendiks on Šveitsi ettevõte, kes soovib leida oma Tallinna harukontorisse OSTUJUHI ASSISTENTI.

Ostujuhi assistent abistab igapäevaselt ostujuhti erinevate ülesannete ja projektidega. Suhtleb hankijate ja klientidega Eestis ja välisriikides.

Ostujuhi assistent vastutab ettevõtte ostuhangete eduka läbiviimise ja kontrolli eest.

Ettevõtte tegevusvaldkond on toiduainete tootmine ning toodangu hulgi ja jaekaubandus Eestis ja välisriikides.

OSTUJUHI ASSISTENDILT ootame:

  • Julget pealehakkamist ja suhtlemisoskuSt (kirjalikku ja suulist) inglise keeles.
  • Euroopa Liidu liikmesriigi kodakondsust.
  • Eelnevat kogemust B2B ostutehingutega või logistikast.
  • Teab, mis on Incotermid nagu Ex Works, FOB, CIF.
  • Oskust juhtida projekte ja oma aega.
  • Korrektset välimust.
  • Suhtlemist Eesti ja välisriikide tehastega.
  • Arvutikasutamise oskust kesktasemel, sh. kontoritarkvara, e-post, skype, whatsapp, …
  • Inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel, kasuks tuleb vene ja prantsuse keele oskus.
  • Kasuks tuleb töökogemus piimatööstuses või toiduainetööstuses müügi või ostu poole pealt.

    OSTUJUHI ASSISTENDILE pakume:

  • Võimalus teha karjääri Šveitsi ettevõtte grupis kogu maailmas.
  • Võimalust osaleda ettevõtte kõikides protsessides.
  • Võimalust teha omapoolseid ettepanekuid Eesti kontori töökorralduse parandamiseks ja ostuprotsesside efektiivsemaks muutmiseks.
  • Koolitusi Eestis ja Šveitsis.
  • Võimalust alustada tööd kohe.
  • LISAINFO:

  • Töö asukoht: Tallinna kesklinn
  • Töö aeg: täistööaeg
  • Katseaeg: 4 kuud
  • Töö keel: inglise ja eesti keel
  • Tööleasumise aeg: ASAP
  •  

    Kandideerimiseks palun saatke oma CV märksõnaga ostuassistent aadressile cv@freshjob.ee